lördag 20 februari 2010

World of WarCraft









Hatade det från första stund, prov spelade & verkligen avskydde det. Förstog mig inte på det helt enkelt & kanske var det att jag dömde det och gav ej det en riktig chans..Men gjorde det till slut & jag bara älskar det!!!!!!!!! Jag är absolut inte nån hardcore spelare utan spelar normalt då jag har tid för det eller inte har mycket för mig att göra. Tycker det är skönt att spela då jag får lite egen tid i lugn och ro & fokuserar inget mer än på det jag gör och jag älskar min Mage som jag spelar. Folk har frågat och nästan ryckt på sina axlar över det att jag spelar,.Tjejer kan oxå spela,,,,det behöver ej klassas som endast enbart för killar.. Det är det som får mig att må bra precis likadant är det om man har annat man tycker om som man lägger sin tid på.. Det är nästan alla åldrar som spelar & det är häftigt....Im f******g enjoying That!!!

1 kommentar:

  1. Du är la ' rolig... Kanske något man ska prova på :) hehehe ,, du har en fin blogg, läser då & då när jag har tid. Kjam

    SvaraRadera