lördag 13 mars 2010

Inspirations källa


Jag har haft en sådan period där jag inte velat tillverka några smycken. Kännt att energin och orken har ej funnits där, och därför har det varit skönt med ett litet break. Ibland är det bara skönt att avsäga sig ifrån det och vila och ge det lite tid. Efter ett tag får man viljan och inspirationen tillbaka på ett eller annat sätt, som jag just fick nu i veckan!
Kikade in häromdagen i Gynnings blogg och måste starkt säga att efter en genom gång där så blev jag så peppad och fick sådan inspiration och så mycket ideer. Det är så mycket ideer som springer runt i tankarna och jag får knappt plats med allt där uppe.
Hon är så naturlig begåvad och jag älskar hennes skapelser inom det konstnärliga. Hennes konst/tavlor är helt underbara att se och det är nästan så att man kan stirra in i det och drömma bort sig med alla de fina starka färger som hon använder sig utav.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar