tisdag 20 juli 2010

Till dig som undrar

Tjoohoo i stugan där!
Har inte skrivit på ett tag så vilket är sååå skönt! Har ju verkligen annat att göra än att sitta & blogga dag in & dag ut typ.Yeppie jag är Brunett igen!
Jag trivs som fisken i vattnet med det, stort tack min älskade Becka för det :)... Läste ett roligt mejl som hade skickats till min blogg. Hmm,,,du som undrade men inte lämnade ett namn efter dig ;) men ändå verkade vilja veta så mycket. Intressant! Kul att du ändå hittat hit och läser & kikar runt i min blogg. Du frågade mig ett antal frågor & jag vill besvara dig det nu. Först & främst har jag min blogg till att skriva av mig, jag skriver precis vad jag känner för eller vad jag vill dela med mig om. Vet ju att bloggen är öppen för alla så det är enbart mitt eget val vad som läggs ut.
Hoppas du fick svar på det du undrade & är det något du ej fått svar på så är det för att det är inget jag vill dela med mig om.

Love Evve


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar