måndag 20 september 2010

Träning börjar


Dagarna går så jädrans fort och nu är vi ju här igen,, Måndag idag! Varför är alltid måndagagar så jäkla sega för? Antar att jag inte är själv om att tycka så... Själv har jag haft en bra helg. Idag blir det träning på min lista & det ska bli så skönt att komma igång. Vi är som sagt några stycken som tar tag i det nu. Själv har jag vart ifrån träningen i cirka ett halvår. Det är alltid början som är så jobbigt,allt handlar om att hitta det "där" och känna sig motiverad till att komma igång.Har man väl tagit sig till träningen då har man ju kommit en bra bit på vägen. Jag har satt upp mina egna mål för min träning & känner mig inspirerad och motiverad nu inför det och jag ser verkligen framemot det.

Njut av dagen & fånga dagen betänk ej morgondagen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar