fredag 7 januari 2011

Tankar i massor

Tankar, tankar, små tankar...Stora & små... Det är så mycket man har där uppe men mycket behåller jag för mig själv. Man är så tankspridd för tillfället & ibland är det bra. Idag kom jag & tänka på Danmarks resan jag gjorde med mitt jobb i April 2010 & då mådde jag jätte bra,det var en mysig resa vi gjorde. Träffade på en liten krabat på vägen & en sådan liten krabat har jag bestämt mig att skaffa.



Min älskade storebror skulle bara ha choklad toblerone =)som om dem ej fanns i Sverige hahaha*

Här är godingen jag mötte på.....vill ha.....










1 kommentar:

  1. Hej tjejen :)
    Absolut får du länka till min blogg =) Tack för att du tycker om den <3 å tack för alla styrke kramar!

    Nu skall jag läsa runt på din blogg =) Jag gillar din design massor!!!
    Kramizzar, Katie

    SvaraRadera