onsdag 9 februari 2011

Jävla busschauför

Vissa är ju helt galna säger jag bara. Var på stan & stod och väntade på bussen, & chaufförn jäveln blir förbannad över att han gör världens usväng & upptäcker att han är jämsides med min vänstra arm. Jag själv fick panik & tänkte är han full eller vad är det frågan om. Jag ser att han gapar i bussen & slänger ut sina armar så jag stiger på bussen & frågar han vad han är arg över? Han tittar på mig & ler medans jag förbannat tittar på han & säger är det någon av oss som skall vara arg så är det jag, du höll på att köra på mig trots att jag stod på trottoaren/hållplatsen och väntade på bussen. Han bara blängde & mumlade jajaja.. Undra om han ens lyssnade vad man sa eller var ursäkten "ah sista arbetspasset för dagen" så jag är superstressad ;)






Love Evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar