tisdag 22 november 2011

Lite godingar ♥

Godkväll, nu är jag färdig med lite nya smycken som har beställts och såhär blev resultatet. Den första är till dig Morgan och den andra är till dig Jennie. Har haft fullt upp och tiden räcker nästan inte till känner jag. Ibland kan det också bara var skönt att vara ifrån pysslandet, men för mig är det ro för min själ. Jag är inne i en annan värld och inget annat existeras när jag pysslar. Vilket är väldigt skönt för det mesta. Så har du inte hittat din julklapp än klicka gäran in på www.evvesmycken.se och ta en titt i galleriet på nya smycken eller om du har en egen ide på ett smycke, så hjälper jag dig gärna. Vill du beställa något och vill få det levererad innan jul så är senaste beställning den 7 Dec.





/Love Evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar