torsdag 8 mars 2012

Till min mamma

Denna dagen ska jag bara tillägna min mamma, min stora förebild. Internationella kvinnodagen handlar om kvinnor som hon som gör så otroligt mycket för så otroligt många, men har en tendens att själv bli bortglömd.Hon är min stora förebild & att fylla hennes skor är helt omöjligt. Men jag kommer alltid sträva efter att leva så som hon har lärt mig & göra det bästa som jag kan förmå. Min mamma jag älskar dig så oerhört mycket & jag är så tacksam att just DU är min mamma.

Kram min Nanush


3 kommentarer:

  1. vad fint skrivet, förstår din känsla om din mamma så känner jag ang min mamma.

    urime 8 marsi sötnos hoppas du och din mamma haft en underbar dag

    SvaraRadera
  2. Väldigt fint skrivet!!

    Tack, hoppas du får en trevlig helg, trots det dåliga vädret (eller ni kanske har bättre väder, vi har bara massa regn :( )

    SvaraRadera