onsdag 20 juni 2012

Gett mig själv friheten ♥

Vilket väder vi haft idag! Underbart med sol och värme. Har suttit ute på förmiddagen med kopp kaffe och njöt av dofterna,vädret, luften och hela omgivningen. Idag har jag gett mig själv friheten  till att bara pyssla och haft min egen tid till att göra det jag bara vill. Man behöver det ibland och ibland är det även ganska gott att bara tomglo, man behöver inte känna att man alltid måste göra något.Snart är midsommar firandet här, inte många dagar kvar och jag tycker dagarna går fort förbi en.Inget riktigt bestämt än vad man skall göra på midsommar och jag känner inte precis någon panik över det. Har ni några planer inför midsommar och isåfall vad?blev jätte fint. Klicka gärna in er på min smycke sida www.evvesmycken.se då jag har uppdaterat hemsidan idag med nya smycken.
Ha en fin kväll







3 kommentarer:

  1. Hej fina pojkar du har & vad fint foto på er.Har handlat pärlor utav dig för ett tag sedan på tradera. Ska in och titta på din smyckesida. Ha det bra

    SvaraRadera
  2. vad fina ni är på bilden :) Så gulliga.
    jag ska inte göra något speciellt på midsommar, orkar verkligen inte med människor just nu och alla bara blir fulla, inte riktigt min grej. Jag håller med dig ibland är det skönt att inte behöva göra något alls som du skriver. Ha en fin dag nu kraaaam

    SvaraRadera
  3. tack för kommentaren sötnos, vad fina ni är på fotot. du är så vacker.

    vad roligt med besök och att pojkarna vart iväg på egen hand, duktigt av dem. Jag har vart inne på din hemsida och kollat lite, du är så grymt duktig. hur har du det nu i sommar ska ni iväg någonstans? gud jag hatar vädret blir så deppig

    SvaraRadera