söndag 19 maj 2013

24FITFIGHT

Godkväll
Ligger hemma och tittar på hockey finalen och känner mig mer död än levande efter träningen. Jag har haft en super härlig helg och en absolut underbar fin fredagskväll med tjejerna Beckis & Elin. Tack tjejer! Det blev en mysig & avslappnad grillkväll ute med massor av skratt och prat & självklart god mat. Vädret var på vår sida och vi njöt i fulla drag. Hur gott som helst ute.
 Beckis, gumman du är den bästa vän man kan ha ❤. Idag var det dags för träning med 24FITFIGHT och vi hade ett skönt pass som kändes! Grymt kul och motiverande är man & vi är ett såå härligt gäng. Christin körde skiten ur oss :) men ack sååå härligt,härligt. Har tränat ett tag själv nu på gymmet men bestämde mig för att kombinera träningen med 24FITFIGHT & jag är super nöjd. Jag måste ju säga att jag har kommit in i min träning & det är skönt för kroppen & för själen. Träningen går liksom på rutin nu och jag är faktiskt stolt över mig själv. Fy skam den som ger sig! Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter. Men imorgon är det även min mammas födelsedag och det skall vi fira.!
Godnatt och var rädda om varandra ❤
Love ❤ evve




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar