söndag 27 oktober 2013

Mysig helg ❤

Godkväll Söndag,,,
Det har varit en riktig skön helg, lugn och avslappnad. Inga måste har det varit utan jag har bara ägnat tid åt mig själv och pysslat om mig själv och umgåtts med nära och kära. 
             
                                 
  Älskar min nya höstiga nagellack som jag har kombinerat själv, läckert! Love love love

                                  

Så kär i min nya ljuslykta... Så vacker är den. Myser just nu till tända ljus och doft ljus, bästa som finns.Min kropp och själ mår så bra utav detta. Ur ipaden kommer underbar, härlig musik från ingen mera än bästa Sade! Fantastisk musik och perfekt mitt i all denna mysstämning jag har omkring mig.

                                 

fredags som sagt så träffade jag fina Yas för att få iordning på herbalife armbanden som jag gör. Armbanden finns även nere på www.citywellness.se där man kan gå in och kika på dem och pröva dem. Vi hade som sagt en rolig kväll med många skratt och efter fyra timmars arbete så började vi känna oss bra trötta. Men det var skönt att få dem klara  iallafall i god tid till de förväntansfulla. Fick mycket hjälp av Yas där hon hjälpte mig att sortera allt. Kika gärna in på hennes blogg www.nattstad.se/yasherbalife en underbar blogg med kärlek och värme.

                                  


            
 
Såhär ser herbalife armbanden ut och jag vill säga tack till er alla som beställt. Det har varit roligt att även se hur stort intresset är för dem och att fler förfrågningar kommer in. Vill tacka Tania min goa vännina och Yas för all uppmuntran och stöd och all energi man får när vi ses ihop tillsammans. Ni är bäst tjejer! Nu skall jag ta mig och slå mig ner och titta på en bra film och bara mysa. Har fått tips på filmen August Rush som tydligen har rekommenderats varmt.

Önskar alla en mysig kväll
Kram ♥ evve 






                                

                                
                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar