torsdag 19 december 2013

Glögg Afton ❤

Tror jag börjar bli förkyld. Känns ordentligt ikväll i min hals.Haft en mysig glöggafton hemma hos en arbetskamrat med hela arbetslaget.Det var sådan mysstämning, hon hade gjort det så fint, det stod framme massa gott så det var svårt att välja vad man först skulle börja med att äta. Det bjöds även på underbart gott glögg, & pricken över i:et var pepparkakscheesecake som min arbetskamrat hade gjort & bjöd oss på & farlig god var den! Alla vi var samlade & vi är ett glatt härligt gäng.Varje år brukar vi köpa en julklapp var & som vi ej får säga vem som köpt vad & i år skulle vi alla köpa något på bokstaven K. Som alltid var det roligt med julklappsdragning, man blir ju som barn på nytt. Spännande som alltid vad man skall få.

    Photo: http://kommahem.blogspot.se/


 
För övrigt har jag haft en mysig kväll med underbart sällskap ❤När jag ser denna vackra bild där man skapat ett gulligt hjärta av snö ovanför så längtar jag faktiskt till snön & jag hoppas att vi snart får snö. Det är ju bara ett måste att ha snö vid juletiden! Nu säger jag godnatt 

Love ♥ evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar