fredag 28 november 2014

Oförglömlig Dag!

Hej härliga Fredag!
Jag är sååå glad idag då jag igår stötte på min idol! Vi var i Jönköping & lämnade av Wille på Dreamhack i Elmia mässan. Det är ett av världens största arrangemang där man spelar data i 3 dygn och många spel utbud finns och olika tävlingar arrangeras. Det var sjukt mycket folk & det var häftigt att få se att det var en samlingsplats både som för unga & äldre. Sedan blev det ett litet stopp hos bekanta till oss där vi stannade till på kaffe och fika.
På hemvägen så stannade vi till på statiol för att tanka och köpa lite gottgott & när hjärtat kommer ut från affären så säger  han att såg du inte att Caroline Af Ugglas är inne & handlar. Han visste att jag är ett stort fan av henne och att hennes musik har alltid berört mig.Så jag blev ju helt till mig & hon är en ju en artist jag beundrar hennes musik men även hennes konst. Hon är en inspiration. Hon var även så färgglatt klädd som alltid. Jag väntade utanför & gick fram för att få en bild tillsammans. Hon var jätte trevlig & vi knäppte några foton ihop och pratade lite.

Ha en härlig dag och Kärlek
Love ❤️ evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar