lördag 14 november 2009

Blev Ikea idag

Helluuuuuuuu!
Jag är just hemkommen från ikea (göteborg) och guuu vad jag har handlat hem =))))).
Jag åkte dit med min bror och hans flickvän och det var riktig skoj och det var sååå mycket folk på ikea, alla lika shoppinggalna som mig.
Vi kom dit kl 16.00 och det känndes som tiden bara rann iväg så fort och
helt plötsligt så står man där och klockan är 17.30 och ikea i göteborg stängs 18.00 på lördagar.
Jahaaa det var bara snabbt att ta sig en funderare över om man verkliggen fick med allt. Men det är så ju man är aldrig nöjd, det man är där för att köpa köps inte utan då kommer man hem med något annat istället. TYPISKT!!!
Men äntligen idag fick jag med mig det jag verkligen behövde wohoooo säger jag bara, det är inte likt mig.
Nu ska det skruvas och skruvas ==)
Kram E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar