onsdag 11 november 2009

Stort Grattis min Vän


Stort Grattis Lenush på din födelsedag, åren bara går och går.... Jag hoppas du får en underbar dag idag. Min present till Dig blir en vänförklaring med tanke på att jag ej kan närvara på din födelsedagsfest.

Detta är "Lenush" Lena i real life =), träffade henne år 2001 då jag bosatte mig i Halmstad där jag skulle gå klart min utbildning. Det har snart gått exakt 8år sedan vi lärde känna varandra.
Idag fyller hon 27år och jag hoppas du får en riktigt bra dag med mycket tårta och balonger. =)
Även om våra liv sett olika ut och våra vägar har gått åt olika håll i livet och vi båda vet att vi ej kunnats ses eller höras av lika mycket det senaste så innebär inte det att du inte är en bra vän eller likaså jag gentemot dig. Jag saknar DIG och våra stunder enormt mycket och våra pufffffaaaaa stunder som vi alltid brukade ha =)hahahahaha****
du kan inget annat säga än att hålla med om det. Så idag ville jag skriva till dig, om dig, ......
Du är en underbar vän med ett Hjärta Av guld!
Imagine a circle
it has no end
it shows how
long I´ll be your friend
and even when death
do us apart
I´ll keep our memories in my heart
Kram från mig till Dig

3 kommentarer:

  1. Vilken underbar present, vänförklaring. Jag kommer ihåg när ni träffades och er tid tillsammans och det är så kul att ni fortfarande har kontakt. Vet också att Lena blev oerhört glad över det du har skrivit för hon ringde mig och sa att "du måste gå in och titta på Elvanes blogg och vad hon har skrivit till mig, jag blev såååå rörd. Hoppas att du har det bra. Många kramar från Carina, Lenush mamma!

    SvaraRadera
  2. Gumman tack så mkt...om du bara visste hur mkt detta betyder för mig att du skrover så här. Gråter för det e så fint o jag inte e inta van vid att få höra sånt här om mig:) älskar dej gumman o jag finns ALLTID dr för dej om det ngt bara hör av dej pussssss....( bättre present kan man in te få)

    SvaraRadera
  3. Hejsan mamma Carina, hoppas du och din familj har det bra tack så mycket för ditt inlägg och jag har absolut inte glömmt dig, och allt roligt man haft hos er =) jaa jag satt igår och skrev i min blogg visste att det var henns födelsedag och ville verkligen ge henne en udda present =) typiskt mig ler* för det är något vi glömmer bort ibland att uppskatta varandra man tar allt så förgivet idag.. ta väl hand om dig och när jag har vägarna förbi kommer jag med Lenush och hälsar på =)

    kram från mig

    SvaraRadera