söndag 23 maj 2010

Heliga helgen

Jup jup jup nu är helgen snart över. Min helg har varit bra lite "väl" för bra ;) och hoppas att ni oxå haft en bra helg. Men imorrn är det en ny dag och hoppas att dagen innehåller en massa sol.
Jag har bakat äppelpaj i helgen & självklart älskade alla den som åt. En sak kan vi väl vara överens mamma? Jo att min äppelpaj är godast :) yeeeees!

Så där såg den ut när pajen kom ut från ugnen. Jag har verkligen börjat att älska allt i mat & bak världen, vilket jag inte tyckt så mycket om innan. Det är såå roligt att fylla frysen med massor av godbitar som man kan ta fram när som eller när man har gäster. Mummms filleee namnam ;)!


Dagens Citat:


"Reach up as far as you can and God will help you reach the rest of the way."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar