lördag 22 maj 2010

Vanlig dag

Vet ej om det ens går att beskriva med ord. Det är inte alltid det behövs beskrivas utan det finns bara "där" och det vet man om. Tror alla har någon gång känt den sortens känsla som jag faktiskt inte finner en beskrivning på just nu mer än att man kan uttrycka känslan som innehåller lycka & glädje. Det är så stort! Jätte mysigt, spännande.
Jahha,,, då är det helg igen. Fy vad fort dagarna går. Det är ju inte klokt. Haft en bra vecka för övrigt & det enda har varit att jag haft ont i halsen ev har jag pollen vilket jag kännt av svullnaden i halsen. Får reda på det imorgon. Nu ska jag ha en fantastisk helg framför mig med mina nära & kära. Det enda som fattas är värme & sol. Det sades på väder prognosen att i helgen kommer det att vara kanonväder, men vågar man lita på det tro?
Vi får hålla tummarna för det :)
Ska ta & krypa ner nu så jag är utvilad för imorgondagen och jag längtar REDAN..






1 kommentar: