söndag 13 mars 2011

Lugn söndag


Dagarna går så fort & jag måste erkänna att jag inte hinner med. Idag har det varit en lugn söndag & inte gjort så mycket, vilket är skönt. Jag blev så glad då jag såg att ett meddelande hade lämnats igår på bloggen. Gissa om man har undrat om hon hade gått under jorden? Denise lever, lånat bild från hennes blogg :)) sorry.....låter kanske lite dumt men hon är en tjej som försvinner lite då & då. Kul att höra ifrån dig fisen & vill se lillen snart, vet att han har världens coolaste mamma :) så glad för dig/er vännen & vi måste verkligen spika in en träff snart. Nu kan jag även följa dig på din blogg & läste något idag & måste fan säga att du fortfarande är lika galen :)...Xxxx......Din rubrik as garvade jag till. Saknar den tiden vi hade & allt vi gjort tillsammans. Haft en mysig kväll innan jobbet började. En kväll med massor av prat, gråt & skratt...kärlek...


Love Evve





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar