fredag 18 mars 2011

Skallebank

Försvinn jädrans huvudvärk!
Hatar att känna att kroppen inte mår bra. Idag har varit en sådan dag där jag ena stunden mår hur bra som helst & sedan i andra stund har jag dunder huvudvärk. Tog just tabletterna som jag fått av mamma & hon har hittat på en egen medicinering för dunder huvudvärk :)
Det var ett bra tag sen jag hade migrän & varje dag tackar jag för att jag slipper det. Min pappa har migrän med jämna mellanrum, men han har medicin för det medans jag själv har vägrat att ta medicin mot migrän i alla år. Och jag måste säga att det kallas verkligen att pina sig själv , speciellt när du är medveten om att medicin finns. Nog om det..
Hatar all snö & jag önskar att jag var på en öde ö med sol & värme & aldrig återvände :) Trevlig fredag

Love Evve


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar