tisdag 3 maj 2011

En sådan där dag


Goddag,,
Idag är en sådan dag man bara är, ni förstår säkert & har säkert också sådana här dagar.. Lite små kallt idag men det känns som det börjar att öppna sig i himmlen ändå lite.. Men igår var det ruggigt kallt, herregud alltså. Men vi är ju bara i början av maj så vi skall inte klaga. Idag har jag en sådan dag där jag lyssnar bara på musik & vill inte veta av omvärlden.Ganska skönt faktiskt, älskar min egen lilla bubbla. Jag känner så mycket just nu & tänker enhel del. Men finns inget som lugnar själen som med musik. Min favoritlåt är för i sommar Pitbull Ft. Neyo- Give me everything...... Älskar den, mår såå bra! Lyssna & njut..

Kramar Evve



1 kommentar:

  1. Man behöver sådanna dagar ibland! Är så skönt å bara få vara lite själv å rå om sej.
    Kram kram

    SvaraRadera