lördag 28 maj 2011

Underbar dag Igår

Godag
Först & främst vill jag säga tack för igår kväll till er alla som var med på restaurang Olivern. Det var jätte trevligt & mysigt & god mat som alltid. Jag njöt jätte mycket. Tack igen. Igår var det en stressad dag för mig, hade fullspäckat schema. Hade tvättid när jag kom hem på morgonen. Tvättade nästan hela dagen sen var det dags att göra sig iordning inför kvällen. Klockan gick så fort igår.. Ah det där med klockan & tid är ingenting för mig :) något jag fullkomligt är urusel på jag & tider skrattar"..... Vaknade av lite huvudvärk & halsont. Tror det är lille Elton som smittar oss. Han håller på att skolas in på dagis just nu & förmodar att det är han som drar med sig en massa basilusker med sig hem:) Min älskade Elton...Faster älskar dig jätte jätte mycket. Han är nog världens gladaste grabb här på jorden. Han är som en sol. När jag nu skriver om Elton så ska ni veta Jasmina & Anton ( som är min andre broderns barn) att faster alltid har er i tankarna & i mitt hjärta. Älskar er så mycket & saknar er jätte jätte jätte mycket. Nej nu ska jag stiga upp & ta mig en kopp kaffe & njuta av dagen.

....Carpe Diem.....Ha en underbar dag
Kram Evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar