fredag 24 juni 2011

Glad midsommar

Glad midsommar till Er alla.. Uuuu äntligen kan jag varva ner! Helvete vilken hektisk dag man haft. Jobbat natt, tvättat, städat, bäddat, damat, handlat, pyntat, och helvete säger jag nu. Visst fan har jag rätt att skrika ut om jag bara hade röst till det så hade jag gjort det NU! Har igen åkt på en förkylning & det bara kom sådär igår natt & jag skyller på Elton. Han får helt enkelt sluta gå på dagis :)
Det är han som drar med alla basilusker.Jasmina & Anton & deras mamma var förbi och önskade oss glad midsommar, oh vad faster älskar Er & jag blev överraskad.. Saknar Er så mycket mina små stjärnor.. Sen hade vi även lille Elton som kom på besök med pappa sin. Ohh vad jag älskar dig din lille fis! Elton gick & bet dem stora barnen, han är som en piraja.. Stackars alla barn som går på samma dagis som lille Elton ;)....Neh nu ska jag försöka få ro i min själ & bara sova bort denna natt..Imorgon bär det av ut mot landet & mysa & äta gott & bara må bra..
Godnatt & var rädda om varandra
Love Evve

1 kommentar:

  1. Evve tack för dina varma ord, det känns fantastiskt att mina ord når så långt!
    Massa kramar från sara

    SvaraRadera