tisdag 21 juni 2011

Salong LUXURY NAILS

Buuuuuuhhh! Skrämde jag Er ;)
Ligger här på jobbet & lyssnar på Jennifer Hudson - I remember me. Idag har det varit en lång dag & jag var jätte seg...Tog en rejäl tupplur idag & gu det måste jag börja göra oftare, så skönt! Var även & fixade mina naglar nere i stan på salong LUXURY NAILS & han är sååå duktig..Rekomenderar det absolut & ni kommer inte bli besvikna! Nu har jag mina egna fast med pink & white. Älskar när dem inte är långa utan att dem är i min vanliga längd. Dem är så fina & jag tycker om att man har fina vårdade naglar eller målade i någon snygg/fin färg. Sen är det är ju så fint & kvinnligt. Jaha nu närmar sig även midsommarhelgen, herre jissess vad fort dagarna går. Ska ni hitta på något? Isåfall vad?.... Pratade en stund med min kära mamma & alltid är det något som hon har att berätta. Min far ska upp klockan 03:00 inatt då han skall iväg med sina vänner på en fisketur. Min pappas stora hobby är fiske & har alltid varit så länge jag kan minnas. Brukar fråga han om han aldrig någonsin tröttnar men svaret är alltid detsamma- stort NEJ. Det är nog jätte roligt men vet ej om jag hade kunnat behålla lugnet & tålamodet :) knappast" as garvar".... Längtar tills imorgon för då är jag ledig & ska inget speciellt göra mer än lägga mig & mysa till någon film. Jag har glömt att skriva om att jag & min fågel :) var på bio i helgen som har varit & det blev filmen PRIEST & rekommenderar den. En spännande film & bör ses... Får även hoppas att mina små fisar kommer hem imorgon :) vi saknar Er.

"....I VÄRLDEN ÄR DU BARA NÅGON.... MEN FÖR NÅGON ÄR DU HELA VÄRLDEN....."







Godnatt
Kram Evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar