fredag 13 april 2012

Goddag
Sitter & äter och skall ta mig sedan ut & gå på promenad. Jaha idag är det visst fredag den trettonde och det har alltid pratats om att det är en otursdag,men för mig är det vilken dag som helst faktiskt. Vad tycker ni? Underbart med helg & jag ska bara ta det lungt & gotta mig. Tänkte att jag ska mejla några stycken för lite tävlingar. Det är trots allt ett tag sedan vi hade en tävling eller vad tycker ni? Förslag? Som ni förstått är det mycket som händer just nu & jag har haft annat att göra & min tid för att sy mina fina ljuspåsar eller att göra ett fint smycke så har inte min tid räckt till & inte heller har min motivation varit på topp som den brukar. Men ikväll tänkte jag pyssla och det får mig att slappna av & jag njuter i min egen tystnad. Det är underbart.I helgen skall jag även dela ut ett första Blogg award & så glöm inte att kika in för att se vilken blogg som fick det. Nehe nu ska jag ut & gå en underbar runda, vi hörs senare. Var rädda om varandra.
Kärlek

1 kommentar:

  1. ja du du har ju haft fullt upp så inte konstigt att du ej hunnit pyssla. Hoppas dock att ni snart kommer till ro och att du kan börja unna dig dina pyssel stunder.

    Låter som en härlig fredag du haft, jag själv har jobbat hela dagen igår. idag ska jag ha roligt och umgås med några väninnor så ser framemot det.

    SvaraRadera