torsdag 30 augusti 2012

Det var inte igår

Goddag
Det var inte igår jag gjorde ett inlägg , men det är skönt att även ibland ha ledigt ifrån bloggandet.
Det är så grått och regnigt ute! Det spö regnade verkligen här för bara någon stund sedan. Vilket väder säger jag bara! I förrigår träffade jag älskade Elton med Mamma Frida. Elton hade tid hos läkaren så då passade vi på att ses över en fika.Vi gick till fiket som vi alltid har gått sen Elton var bebis, det var liksom våran grej tillsammans.Vi hade det jätte mysigt ihop. Elton är så söt och han utvecklas hela tiden.Det går lite väl fort känns det som, men det är en riktig mysig tid faktiskt. Det mysigaste är när jag och han kör igenom hela alfabetet och han säger efter mig, han är ju bara sååå himla söt! Vissa bokstäver uttalar han jätte bra men sen kommer lite andra bokstäver som fortfarande är svåra att uttala, och jag måste erkänna att det låter sjukt riktigt gulligt och man kan inte annat än att bara skratta och då menar jag verkligen skratta. Det låter bara sååå himla gulligt och så charmigt 






Helgen är snart här och ska bara ta det lungt och gotta mig här hemma. Jag måste bara berätta att jag har hittat min kökssoffa som jag tittat efter så länge och äntligen har jag hittat dig. Skall hämta hem den nästa vecka.Så här ser den ut & jag älskar upp & ner hjärtat på den. Tanken är att den skall slipas och målas om i vit färg.Det blir nog lite mer som shabby chic stucket & sedan är tanken att någon fin text skall på.Har kikat på underbara kuddar som skulle passa super som dekoration till. Får visa när den är klar. Längtar så!




Ha en fin dag
Kram  evve

1 kommentar: