fredag 17 augusti 2012

Special Moments morning

Godmorgon 
Sitter här i köket med en kopp Te och lyssnar på musik och äter frukost. Har kommit hem från jobbet och känner mig lite ovanligt pigg. Solen skiner och himlen är blå och det ser ut att bli lika fint väder idag som igår.   Idag har jag inte tänkt att göra så mycket för igår så gjorde jag i ordning det mesta så att jag idag bara kan vila och njuta. Dricker just nu te ur en riktig mysig kopp som ni ser och tittar ut genom fönstret och skådar allt grönt. Skolorna har ju börjat och det märktes idag då jag tog bussen hem från jobbet. Många skolbarn vid hållplatsen och en del hade inte riktigt vaknat upp än. Men godmorgon iallafall


Jag har inte glömt bort dig Söta Annie! Tusen Tack fina Annie som är min storebrors sambos dotter. Jag fick hem för någon vecka sedan ett brev . Hon hade skrivit världens sötaste,charmigaste brev och gjort ett jätte fint halsband till mig. Det är nämligen så att Annie tycker också om att pyssla och göra smycken som mig.Så senast hon var och hälsade på, gav jag henne med sig lite saker som hon kunde tillverka coola smycken med. För att vara i hennes ålder så blev jag jätte imponerad av hennes stansning( slog in bokstäver på brickan) hon gjorde, för det kan vara lite svårt om man aldrig gjort det innan. Så tack söta Annie för brevet och halsbandet och jag blev super glad.



Glöm inte bort den pågående tävlingen i samarbete med mig inne hos  Mammatillyrla.blogg.se

Ha en fin dag och var rädda om varandra
Kram  evve 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar