måndag 17 september 2012

Inget ont i dig

Älskade mamma, man räknar ner sekunder, minutrar & timmar & snart är du här. Jag är så stolt att just du är min mamma. Jag hade inte kunnat få en bättre mamma än Dig. Jag är jätte stolt över att jag är jag & jag vet att man fått höra med åren att "jag inte är lik dig" men vet du vad jag är så oändligt tacksam att Du inte jämför mig med dig, utan du älskar mig för den jag är & att du är stolt över mig för den person jag är. För mig är det det viktigaste för vet du varför jo för att jag vet att mycket på min väg i livet har du lärt mig,så även om jag inte är exakt som du så vet jag om att jag har något litet ifrån dig ändå & det är jag så tacksam över & är världens lyckligaste, för det är exakt vad jag har! Du är ingen mamma som kränker någon, eller vill någon illa, eller har pokerface eller försöker förstöra för andra,du är så bra på alla sätt för du vill alla väl i slutändan.Så kortfattat Om världen hade fler kvinnor som du skulle den bli en mycket bättra plats att leva på.
Älskar dig & snart är du hemma
Kram ♥ evve

1 kommentar:

  1. i detta liv får vi uppleva ett och annat, vår själ och hjärta får ibland ta smällar men vi är starka och bygger upp och kämpar vidare.

    Fint skrivet ang din mamam vännen

    SvaraRadera