lördag 29 september 2012

Lördags Myspys

Goddag


Det är några dagar sedan jag gjorde ett inlägg & haft fullt upp i dagarna.Det kommer att bli lite ändringar framöver på bloggen och även några tävlingar är på gång.Får berätta lite mer om det när det börjar närma sig.Idag är det en riktig mysdag & det har regnat enhel del men solen tittar ändå fram lite smått.Nu är det snart dags att ta fram & använda vinterjacka. Vi har ju haft några kyliga dagar & mestadels på morgonen kännde man den enorma kylan. Påtal om vinterjacka & kyla så har jag hittat mig en ny jacka ur SVEAs kollektion. Jätte fin & varm & skön. Idag är jag ledig från jobbet & det är jätte skönt att bara slappa och vila upp mig.Har just ätit mammas älskade mat, finns inget godare.Nu väntar film & myspys & tända ljus. Trevlig helg
                                               
                                                        Här är dagens ordcitat

Kram Evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar