torsdag 13 december 2012

Glad Lucia

Godmorgon
Ligger här i soffan & myser. Kommit hem för inte så länge sedan från jobbet. Elton är i farten så här tidigt & han hörs kan jag lova.Vilken energiknippe han är! Jag vilar upp mig så länge & framåt eftermiddagen är det glöggafton med mina arbetskamrater. Det är även så att vi har haft i uppgift att köpa något som börjar på bokstaven E. Vi skall ha julklappsdragning. Har ännu inte köpt min julklapp men skall snart göra det då jag äntligen kommit på något! Det roliga och spännande med det hela är att vi får inte se när vi lägger ner julklapparna eller avslöja vad man köpt eller vem som köpt vad. Det ska bli en mys dag med mycket skratt & härlig gemenskap. Har världens bästa arbetskamrater faktiskt!
Ha en bra dag & glad lucia till er alla
Kram ♥ evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar