onsdag 5 december 2012

Mys kväll

Godkväll
Idag är en sådan dag där man bara vill krypa ner under täcket och inte alls gå upp! Det är så vackert ute, så mycket snö! Jag älskar vintern. Vitt överallt!  Igår träffade vi älskade Elton och jag vill bara säga att faster älskar dig mest i hela världen. Idag har jag smyckat lite och skall visa lite av dem nya jag gjort, har även uppdaterat www.evvesmycken.se med nya smycken. Tack till er alla som beställer smycken utav mig & det är tack vare er som gör att man har viljan att fortsätta med mitt skapande som jag tycker så mycket om. Tack!! Har just bakat med mamma och  det blev självklart mitt hemliga recept på mina underbara hallongrottor, som är älskad av alla! Jätte goda blev dem som alltid! Ni får även inte glömma av tävlingen som pågår inne hos Emzanns där ni kan vara med och tävla i samarbete med mig om det underbara armbandet, lagom fin till julen!
Ha en fin kväll 

" I världen är Du bara någon men för någon är Du hela världen!




Läder armband i två rader med budskapsbricka på


Silverpläterad kulkedja hope- Love med budskaps hängen, ringen nedanför kan stansas i valfri text om så önskas


             Haft många beställningar av dessa populära wire armbanden som är  iklädda med ihålig gummi, går i fyra varv med pärlor, hängen, berlocks


Ängel berlock "Love" som man kan ha i halsband, armband, m,m och finns i andra budskap även


Läcker wire armband" Just for you" i tre rader med vintage pärlor, berlocks, klädd i ihålig gummi

Kram ♥ evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar