måndag 21 januari 2013

Vinterkall morgon




Godmorgon,,,då är det en ny dag idag och en ny vecka har man framför sig. Kaffet är på ingång & det är en bra start på dagen. Det är ruggigt kallt ute och det har börjat att snöa lite. Kylan känns iallafall och man får hoppas att vintern inte håller i sig allt för länge. Vintern har sin charm men det finns ändå inget härligare med sol och värme! Idag skall jag bara ta det lungt och har inga "måsten". Har enhel del arbetsvecka framför mig och det känns skönt då jag vill ha något att göra. Det kan vara skönt med ledighet men inte alldeles för länge då jag är den typen som vill göra något eller rättare sagt ha något att göra. Nu ska jag ha mysstund med min älskade Mamma! Vill passa på att säga ett stort TACK till er alla som deltar i min tävling & det är riktigt roligt att se att så många är med som här inne på bloggen & som på evvesmycken på facebook!

  Glöm inte att tävlingen avslutas den 23:e Januari och ni har fortfarande chans att vara med och delta

Ha en fin Måndag och var rädda om varandra





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar