måndag 24 juni 2013

@Liseberg

Godkväll
Hoppas ni haft en lika skön & avslappnad lugn & härlig midsommar helg som mig. Den har varit bra på alla sätt & vis med mycket skratt & gott sällskap. I Lördags bestämde vi oss för Liseberg & vi var värre än småbarn. Roligt hade vi i allra högsta grad & vi åkte bara sådant som fick ens hjärta att hoppa ur kroppen när som helst. Med tanke på att det var midsommardagen så tänkte vi att det var perfekt för Liseberg men det visade sig att det var lagom mycket folk. Så det tog sin tid att stå i kö men så länge vädret höll i sig var det ingen fara. Värre om man skall stå i regnet, vilket också kom senare framåt kvällen. Men dem bästa karusellerna hade vi redan åkt så det gjorde inget med lite regn.Istället tog vi det lugnt en stund tills det lade sig & istället ägnade vi oss på lotterierna &  vann lite små priser. Alltid lika kul att vinna hem något. Hursom så hade vi en super trevlig dag / kväll & jag övervann min rädsla trots allt åter.Blev ju som sagt utmanad i allt & jag gav mig på attans att jag bara skall & det gjorde jag :) Där blev det lite summering av min helg. Nu åter till idag och denna härliga sköna Måndag!
 Jag spenderade min dag med Elton på tu man hand. Bara vi! Vi hade det så mysigt & faster älskar dig så mycket. Min älskade prins! Han blev även klippt idag & blev jätte fin i håret som alltid. Sedan tog vi oss till ett cafe & fikade. Vi njöt & myste & busade & skrattade. Imorgon är det en ny dag, nya möjligheter, du bestämmer själv hur din dag skall se ut!
Godnatt Love ❤ evve

 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar