måndag 10 juni 2013

Obeskrivlig känsla

Godkväll såhär sent inpå natten
Jag myser i fulla drag & gottar mig med tända ljus. Jag summerar min helg som har varit underbar & härlig på många sätt & vis. Tidigt på morgon kvisten idag väcktes jag något av det finaste det någonsin går att väckas av & det var ingen mer än älskade Elton. Han kom in och kröp upp hos mig & det blev massor med skratt & bus. Efter en liten stund när vi myser & gosar så hör jag orden " Faster jag älskar dig". Ärligtalat finns det något så charmigare & vackrare som får ens hela hjärta & själ att smälta samtidigt som det fylls på med såå mycket kärlek & värme. Jag kan liksom inte förklara den känslan men en sak säger jag bara att det finns inget som är så mäktigt som att känna det. Det är så magiskt & mäktig! Helt underbart & han är världens finaste & underbaraste grabb & han förgyller så mångas liv & vardag. Faster älskar dig så mycket ❤ 





Önskar er alla en fin början på den nya veckan. Ny vecka, ny dag, nya möjligheter 
Godnatt  Love ❤ evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar