onsdag 10 juli 2013

Breaking the Law for You

Goddag ❤
Tankar, tankar i massor! Mycket tank spridd idag. Hjärtat gör så ont, själen värker & jag är inte ensam. Idag känns det som att hela världen är på ens axlar. En tyngd som ej går att beskriva i ord men jag ger inte upp för det. Allt har sin tid ❤
 
Här är ett litet smak prov på mina nya tatoos ❤ 

 
 

 
 
 
Breaking the Law ❤

 When you need to smile 
But you can't afford it
Go on point it out
I'm gonna steal it
When the floor is more familiar than the ceiling
I will break in late at night
Shake up how you're feeling
I'll never stop
Breaking the law for you
I'll never stop
Helping to pull you through
Whatever it takes to get what you need
Ignore the alarms
Ignore the police
I'll never stop
Breaking the law for You
 



Love ❤ evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar