fredag 12 juli 2013

Havet i mitt ❤

Hallojsan Fredag :)
Proppmätt efter underbart god mat. Mums! Så skönt med lite vila & myspys efter & ett glas vitt. Det smakar gott kan jag lova. Har haft en härlig dag med underbart sällskap. Många skratt. Idag har vi varit nere vid havet & bara njutit & solat. Doppade mina fötter men det var kallt så det blev ingen dopp för min del. Men det finns även en ny dag åter imorgon & kanske då doppar jag mig för i år i svenskt hav. Älskar verkligen havet, mår som bäst då. Det var verkligen balsam för själen att bara sitta i solen med fötterna i sanden & njuta till all fågelkvitter & lyssna på havets vågor & titta ut mot det vackra utsikten jag hade framför mig. Så vackert & harmoniskt. Vi njöt verkligen & jag hade en riktig mysdag ❤



    


   


   Love ❤ evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar