torsdag 2 januari 2014

God fortsättning

God fortsättning till er alla & hoppas år 2014 blir ett absolut bättre år än 2013!
Själv tar jag det lungt & har ej mått riktigt bra de senaste dagarna. Förkylningen tycks ej aldrig försvinna. Jag sitter för mig själv & funderar & har tankar i massor ❤️ & omedvetet tittar jag på medans min mamma gör en god tårta till min lille kusin som blir hela 6 år idag & som skall firas. Nu skall jag träffa min härliga vännina & få lite boost av henne med energi & motivation.
Love ❤️ evve

 
En underbar vacker ängel jag fick i julklapp & som jag håller kär ❤️ Man får även en mysig liten text med som lyder såhär: I hope this piece has personal meaning just for you.... A littel reminder.... a reflection.... a gesture that marks memory ❤️



   


    
    






1 kommentar:

  1. hoppas att du mår bättre förkylning är aldrig kul.
    Fin tårtan blev och ser jätte mumsig ut.
    Vilken söt ängel och texten var verkligen jätte fin antar att den betyder mkt för dig och den personen du fått den av. kram

    SvaraRadera