söndag 12 januari 2014

Idag & en saknad

Godafton!
Haft en underbar födelsedag med mina nära & kära ❤️ Min morgon dag började med att jag fick läsa två helt underbara betydelsefulla meddelande som berörde mitt hjärta & själ. Ni betyder mycket för mig & har stor plats i mitt hjärta. Idag på morgonen var det bestämt att jag skulle möta upp Yas & Tania för frukost men Tania fick tyvärr avboka då hon hade sjuka barn hemma ❤️ Yas hade bestämt sig för att vi skulle äta frukost på Cafe Orion. Ett ställe som jag håller kär & har många minnen vid. Vi åt en god frukost & hade en mysig morgon ihop med mycket skratt.När jag sedan kom hem var det full rulle & fick besök av min moster, mormor, morbror & fru & barn , mina kusiner alla som kom för att fira mig och det var en härlig känsla & stämning. Alla samlade, så gott som & så mycket kärlek, svårt att beskriva.! Tusen tack till er alla som tagit er tiden att gratulera mig idag på alla sätt.! Varmaste tack till mina bröder med sina respektive & mina föräldrar för min underbara Michael Kors klocka ❤️ ! Tack morbror med familj & moster med familj för mina vackra Swarovski örhängen, så fina! Fast än att jag haft en underbar dag med nära & kära så var det även en dag full av saknad. En oändlig & enorm stor saknad! En saknad av betydelsefulla personer som jag älskar i mitt liv ❤️ Vill avsluta mitt kvällsinlägg med att säga att Du skall veta att det går inte en endaste dag där jag inte tänker på dig. Fast att du ej var med idag så var du det med mig i mitt hjärta ❤️ Älskar dig!

 "Att vara stark är Att se ljus i mörkret
Och alltid kämpa för att nå dit "

Godnatt 
Älskar er ❤️




Min underbara Mamma som hade bakat denna vackra & gudomliga tårta med så mycket kärlek till mig ❤️
 


Fick detta gulliga meddelande av Tania som hade ansträngt sig så. Min lilla Picasso :)) Du var saknad idag men vi Ses snart - 

Love ❤️ evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar