söndag 23 mars 2014

Herbalife Cappucino

Fina Söndag!
Det doftar så gott här hemma! Mamma min har lagat god mat. Har världens bästa mamma. Igår tillbringade jag min dag med mina vänner och vi begav oss för att äta ihop & många skratt fick vi. Sedan for vi hem till Tania & hon bjöd oss på Herbalife cappucino som var super god! Ni måste testa


Här är receptet & kika även in hos Tania där ni finner många andra härliga recept www.citywellness.se

2msk Herbalife F1 Cappuchino
2msk F3
blandar det i 2dl mjölk eller mitt val ekologisk soya mjölk, skakar ihop allt och värmer det, sen häller jag över skummad mjölk..gjord i en mjölkskummare ☕️

                            
 
Tog mig idag på morgonen en timmas underbar PW ute i friska luften. Det var riktigt skönt ute. Våren är på ingång.  När jag kom hem efter min PW så satt jag i lugn och ro och åt kvarg med banan, blåbär.

Ha en härlig forsatt Söndag med denna text som avslut! 

" Girighet & själviskhet hindrar en ibland att se vad som är det viktiga här i livet, glöm ALDRIG att pengar & makt är inget utan KÄRLEK!
 
 


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar