tisdag 11 mars 2014

OPI:s nagellackskollektion

Vår fina Tisdag!
Vilket underbart väder vi har ute! Solen skiner & himmelen är blå. Gärna mera av sådana här dagar. Jag ska straxs ta mig upp då jag legat i sängen & dragit mig en rejäl stund & dricker underbart god Te & lyssnar på Royals med Lorde! Helt enkelt en härlig start på min morgon & redo för att möta dagen ❤️


                                                                      
                            OPI
 
Här kommer lite inspirations bilder från OPI: s nagellackskollektion.Jag är så kär i alla dessa underbara färger och målar mina egna naglar året om som vinter, vår, sommar med. Det finns en hel uppsjö av nyanser där man kan välja & det finns absolut en färg för alla.
 

Int’l Crime Caper, I Love Applause, Chillin’ Like a Villain, Let’s Do Anything We Want!, Gaining Mole-Mentum, Muppets World Tour, Kermit Me To Speak och Miss Piggy’s Big Number.
 



    
   
    
( Bilderna är tagna ur googel )

    Love ♥ evve 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar