onsdag 2 april 2014

Du är starkare än du tror

Våren är på gång men än är det kyligt ute när solen försvinner in i dimman. Vi har haft några härliga soliga dagar de senaste dagarna & visst längtar man till sol & värme.
                         ❤️
Vi passade på att kika in hos the little showroom idag som hade så mycket sjukt snygga kläder! Har ni ej möjligheten att besöka butiken så kan ni besöka webshopen www.thelittleshowroom.se        


Hade en mysdag med Yas, alltid är det lika mycket skratt när vi ses.... Yas är en mycket driven tjej med många järn i elden,kreativ och härlig som hittat sin passion i färgens värld. Med henne har man aldrig tråkigt & det händer alltid något & gör inte det så ser hon till att det blir :) Hon brinner för hälsa & välmående & hon älskar sina Herbalife24:or precis som jag :) Hon är en sprallig tjej & alltid glad som lyser av posivititet & värme & energi. Det smittar liksom av sig & det är kul att se hennes framsteg i att vända motgångar till framgångar ❤️


Brainstormar i min ensamhet & njuter av gott kaffe. Känner lukten av doftljus, vanilj så sjukt gott. Än kan man mysa till tända ljus. Älskar Nalle Puh:s olika citater & denna är min alldeles egna favorit som legat mig närmast hjärtat & själen. Burit det med mycket omsorg & tagit fram det när jag som mest behövt det i vardagen & olika stunder i livet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar