lördag 5 april 2014

Motivation, Terapi, Balans

 




Underbar härlig start på min dag. Klockan ringde 06:00 & så det var bara att stiga mig upp. Min motivation är tillbaka & det känns bra. Glad att jag lyssnade på kroppens signaler & nu känns det roligt igen. Har satt upp nya mål & lagt om helt i min kost & det ska bli så otroligt spännande framöver & jag känner att jag har den rätta balansen i mig. Man får inte glömma bort de viktiga byggstenarna som Kost - Sömn - Återhämtning -Träning, allt de går hand i hand. Gymmet för mig är terapi men även ett ställe där jag kan få rensa skallen.



Våga tro på dig själv, för om inte DU tror på dig själv, varför skulle någon annan tro på dig då
                                                                           ❤️


Godnatt sovgott 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar