måndag 7 juli 2014

Din axel lutar jag mig mot ❤️

Godkväll Måndag,
Helgen har varit härlig på många sätt.
Tagit mig tiden att bara vara. Haft härliga människor runt omkring mig & mycket mera behövs inte det. Min älskade lillebror vad vore mitt liv utan dig? Jag älskar dig oändligt i livet och du är den bästa lillebror man kan ha! När jag är svag & behöver en axel att luta mig mot så är det hos dig jag gör det. Vi har haft underbara dagar med många skratt, pratat igenom minnen osv... Tusen tack för att du är DU ❤️ 


   

 ”I am strong because I am weak. I’m beautiful because I know my flaws. I’m a lover because I am a fighter. I’m fearless because I have been afraid. I’m wise because I have been foolish. And I can laugh because I Have known sadness.”   



Love ❤️ evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar