fredag 4 juli 2014

Var den DU är

Jag är trött på människor som försöker få andra att må dåligt bara för att dem själva inte mår som man skall. Att försöka bryta ner någon medvetet & få personen till botten med alla tänkbara ting till varje pris är oförståeligt. Det är ingen som ska ta sig rätten & bestämma över dig eller ändra på dig. Om en annan människa styr över ditt liv så har du lämnat ifrån dig makten. Viktigt att våga lära dig att älska dig själv med dina fel och brister, du är varken bättre eller sämre än andra människor.! Endast du äger sanningen om ditt liv. Låt aldrig någon säga något annat.

Med åren har jag kämpat mig igenom & brottats med mitt jag men tillslut lärde jag mig vikten av att älska mig själv, resan dit har varit lång tillsammans med min kropp och själ ❤️ 


Var rädda om varandra
Love ❤️ evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar