torsdag 4 december 2014

Inför julen

Godkväll
Hoppas ni haft en fin första advent. Själv har jag haft det bra försöker  ta en dag i taget & leva för stunden. Har som sagt  haft en jobbig period de senaste men nu börjar det bli lite ljusare och det känns skönt för kroppen & själen. Allt tar sin tid och man läks för varje dag i sin egen takt. Jaha då är vi inne i December månad nu & många måsten och stress medför denna tid. Det skall  julpyntas,  tända adventstakarna, julklappar skall slås in, julgranen skall kläs om  & detta känner nog alla igen sig i. Men själv tar jag det jag orkar med och vill. Jag har julpyntat lagom och är klar så gott som. Jätte mysigt blev det. Jag överraskade mina föräldrar med en adventstake som jag själv har gjort & dem älskade den!

Godnatt
Love evve

Vår charmigaste adventsljusstake, love love love
Ja planterade nytt i denna stora vackra kruka då min fina amaryllis tyvärr dog. Men jag blev super nöjd med resultatet 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar