fredag 12 december 2014

Pepparkakshus

Hej hopp!
Vi sitter just nu fast i Jönköpings trafiken då det har snöat så mycket på vägarna och kön blir bara längre och längre. Förmodar att en olycka har uppstått.Hoppas inget allvarligt & här blir vi ståendes nog en bra stund. Iallafall så är det jätte mysigt med snö tycker jag & allt är täckt på vägarna av de kristallvita snöflingorna. Jätte vackert!

Igår gav jag mig på att göra ett pepparkakshus. Det var inte det enklaste. Krävdes att jag misslyckades första gång för att verkligen få till det åter på nytt försök. Så det blev världens sötaste & charmigaste pepparkakshus & Ludde var även med och hjälpte till och tillslut fick vi ihop det.

Så blev resultatet & jag är riktig nöjd och jag älskar att pyssla så juletiden pysslar jag jätte mycket. Jag bakar enhel del & gör blom och ljusuppsättningar. Det är både avkopplande & roligt. Har ni julpyntat & bakat än?

Ha en härlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar