lördag 5 december 2009

Beskriv kärlek med tre Ord.....

Jag hatar det här med kärlek, men samtidigt är det ta med fan och med det finaste du kan uppleva men ett helvete då det är slut.
Satt och funderade här efter att ha pratat med en vännina till mig och hon ställde frågan till mig.
Beskriv kärlek med tre ord frågade min vännina lite på skämt men ändå började jag tänka och filosofera =)......
Kan säga kort så här innan jag anger mitt svar.
Att innan kanske jag var osäker och visste verkligen inte vad kärlek är eller vad det innebar för något, men idag så vet jag vad "riktig kärlek" är.
Kärlek får benen att svikta och hjärnan att fördunklas, men vilken kraft det finns bakom denna svaghet!
Det finns säkert enhel uppsjö om vad man anser om hur kärlek kan beskrivas med tre Ord,
så har Du någon bra beskrivning Du som läser detta så lämna gärna kommentar på vad du anser.
XooooX E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar