tisdag 29 december 2009

Falsk är bara förnamnet

Måste bara få skriva av mig idag på grund av att jag är så trött på folk som tro sig är något. Folk som tror dem är bättre, folk som tittar ner på andra, folk som sprider skit, folk som helt enkelt
tror man är så enormt mycket BÄTTRE...! Syftar på DIG du vet säkert vem fan du är om du någonsin skulle överhuvudtaget hamna i min blogg och läsa detta.
Såg dig gå förbi och vi har haft en vänskap sen barnsben, ställt upp för dig i vårt och torrt, funnits för dig i alla lägen. Men vi gled isär och våra liv såg olika ut, du med ditt & jag med mitt. Men även om vänskapen är ej densamma så kostar ett hej eller ett leende inte mycket eller? Men ditt sätt att titta ner på mig idag tog rekordet.Tänkte för mig själv när du bettede dig som du gjorde att EXAKT sådana människor som dig tänker jag ej lägga ner min tid på att filosofera eller undra något över. Tänker inte lägga min tid eller energi på det för jag vet att du har ingen anledning till det mer än att den anledningen jag vet om är något jag ej kan förstå din resonemang kring. Allt förändrades i vår vänskap för något JAG valde i mitt liv.
Mitt liv ändrades men inte jag som person, och det är det som är skillnaden mellan OSS......

XxxE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar