tisdag 22 december 2009

ROADTRIP La`Jönköping

Vaknade idag kl 07.30 av att min käre storebror skickade sms till mig och frågade om jag ville med till jönköping... Sååå jävla tidigt han var uppe idag dåhhh.....wohooo**
Vi åkte till jönköping jag och han och hans bäste vän. Vi gick runt i A6 bland alla mysiga affärer och det var hur mycket folk som helst ute och handlade nu innan julen...Helt jävla hysterisk, allvarligt talat =)
Var en sväng på självklara IKEA juuu och skulle köpa hem min tjusiga skoställ och träffade på min käre kusin Albert som arbetar där.Han stod där som vanligt och gjorde ingen nytta alls =)
Sen gick vi för å¨ hitta en tv åt mig och herreguddd säger jag! Faaan det var hur många jävla tvn i affären som helst och bland alla dessa skulle jag just JAG välja en tv
i helvete heller.... =)))
Och vi stannade och käkade på Sibylla, såå gotttttt.
Sen på hemvägen hade vi snöoväder och samtidigt höll jag på dö i bilen för dessa två herrar hade ätit något KONSTIGT,, FYYYFANNNN!
Många skratt fick vi iallafall :P
Lite bilder kommer här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar