tisdag 12 januari 2010

Sumering av min Födelsedag!

Haft en mysig dag med mina nära & kära, blev bjuden på mat samt tårta dem hade köpt...... Och mitt i allt spelade jag WoW och det var ej så populärt =) fick stänga ner efter ett tag.... Kännde mig verkligen social..... =)))) Tack till alla som skickat mig fina gratulationer,,,, samt ringt....
Fick även ett jätte fint armband med jätte söta små hjärtan emellan..... Fick även en riktig chock då jag faktiskt fått ett sms i min lur av någon jag absolut aldrig hade förväntat mig utav, så visst har man mer eller mindre vart en aning chockad*.................
Duggii & Frida stod för matlagningen =) dem mr eller mindre tävlade vem som kunde skära dem bästa potatisbitarna =))) fullt kriggggggggggggggg*



hahahahah nära att fingret åkte av här =))))))))))))))))))))))




Så här svag blev hon när hon äntligen fick sin älskade efterlängtade semla =)

Min tårta & den var verkligen jätte gooooooo`

Min fina armband jag fick

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar