lördag 23 januari 2010

Vad ska man säga....

Många tankar, funderingar igår & idag...Lite mycket att ta in. Känns som jag inte får plats med allt i hjärnan där uppe :)..... Jag vet inte riktigt i vilken ända jag skall börja. Detta inlägg riktar jag starkt till "någon". Det är så mycket känslor kring allt. Du är & kommer alltid vara samma person i mina
ögon fast du tog en annan väg i livet som du då kanske trodde var den rätta vägen för dig just i dåläget. Men fel väg kan vara rätt väg på långt sikt & tvärtom. Man vet aldrig. Allt du gått igenom, alla dina val i livet, bra som dåliga, har fått dig att bli den du är idag, man lär sig eller som man säger livet lär en. Du är en lika uppfriskande fläkt/sol fortfarande men med ett mycket stabilare, tryggare självförtroende och har landat i dig själv. Jag hoppas du förstår att du vart saknad och att jag måste smälta endel och ta en dag i taget där jag får själv landa. Jag har många roliga minnen och inte bara tråkigheter. Du har fortfarande en underbar själ & hjärta... Men fortfarande kaxig (skratt) & det är inget nytt :) eller hur? Ta väl hand om dig & var rädd om dina nära & kära & tro på dig själv. Glöm ej hur du en gång själv uttalade dig om: "Det som ej dödar en gör en bara starkare"... Nothing is impossible if you belive :)



Min skyddsängel från mig till Dig




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar